La reeixida setmana Slow Fashion

I per fi, del 25 al 29 de març, hem celebrat l’Slow Fashion Week amb moltes activitats organitzades per l’alumnat de 3r. Tallers de reutilització de roba amb l’alumnat de 1r, motivació i vídeo amb l’alumnat de 2n, gran campanya de recollida de texans per a tot el centre. I la setmana ha acabat amb una magnífica cloenda en què han participat la Núria Nubiola de @backtoeco i la Vicky Ferrer de l’Associació de Moda Sostenible de Barcelona (@modasosteniblebcn) i hem pogut compartir el que hem après. Moltes gràcies a totes i tots per fer l’institut i el món més sostenible!

Àlbums de fotos 123