Extraescolars 2021-22

Benvolgudes famílies,

El curs vinent 2021-2022 les AFA dels Instituts Teresa Pàmies, Montserrat Roig i La Sedeta oferirem de forma conjunta les activitats extraescolars. Aquestes activitats es realitzaran principalment dins dels espais pertanyents als nostres instituts.

Hem decidit fusionar la gestió per aconseguir que les nostres activitats poguessin arribar a més gent i disposar d’una gama més amplia d’espais. Vam contactar amb diverses entitats especialitzades en activitats extraescolars i, finalment, hem aconseguit l’oferta que us presentem a continuació.

-Per poder oferir l’activitat cal un mínim d’inscrits que varia segons l’activitat.

-Per raons alienes a la nostra voluntat, poden sorgir canvis d’última hora en alguns dels horaris, espais i dies proposats.

INFORMACIÓ CONTACTE INSCRIPCIÓ
Només per a alumnes de primer i segon d'ESO

MY LANGUAGE COACH

Preu: 39€/mes

Dilluns: 17/18:25h (Només alumnes del Pàmies)
Dimecres, dijous i divendres de 17 a 18:30h.

www.mylanguagecoach.net

Alex Charles

acharles@cet10.com

1)      Registre nou usuari – Nova inscripció – Renovació d’afiliació

Primerament us adjuntem el link per poder accedir a l’Afagest i poder realitzar un nou registre, una nova inscripció a alguna de les activitats així com la renovació de l’afiliació.

A la pantalla d’inici trobareu adjunts els següents tutorials per a qualsevol dubte que tingueu:

2)      Beques:

El procés de la demanda de les beques serà exclusivament per via telemàtica del 16 de setembre al 5 d’octubreLa comunicació sobre la resolució d’aquesta serà el 17 de novembre i es comunicarà vía SMS.

Els primers rebuts es carregaran amb l’import de la totalitat de la  mensualitat fins que, a finals de novembre, amb la resolució de la beca, realitzem el retorn d'aquesta.

Els codis per a la inscripció de les activitats són els següents:

020017FSAEAC0001 Futbol sala CEEB
020017VBLEAC0001 Voleibol CEEB
020017MESEAC0001 Activitats poliesportives #elgranrepte

3)      FUTBOL SALA FEDERAT o NO FEDERAT

Finalment no podrem tirar endavant el projecte de federar equips a l’institut, degut a que no hem arribat al quòrum esperat. Ara bé, seguim amb la mateixa idea, donar la opció de fer un pas endavant en quant a la competició per aquells/es que ho volen i/o necessiten.

• Com ho farem?

Un cicle de dos anys, on el primer any (en competició CEEB) es buscaran adquirir els elements formatius necessaris per poder fer el salt a nivell federatiu, on creiem que el salt tant qualitatiu com tècnic-tàctic és més elevat.

4)      #ELGRANREPTE

El projecte de Gran Repte recull una oferta d’activitats poc habituals en l’activitat esportiva ordinària dels centres educatius.  Aquest, té l’objectiu de satisfer les necessitats d’aquells i aquelles joves que busquen realitzar una activitat esportiva i física fora de la  quotidianitat dels esports tradicionals.

Un dels objectius principals d’aquest innovador projecte és, gràcies a l’activitat física, potenciar la transmissió de valors i fomentar els hàbits saludables aprofitant el caràcter més lúdic que esportiu de les activitats. Un altre objectiu és que gràcies a aquesta oferta d’activitats poc habituals es pot iniciar una metodologia de treball diferent, ja que no té cap diferenciació en base al gènere, les habilitats motrius i la condició social com succeeix en altres esports coneguts per la societat, ja que en aquest projecte el que es busca és descentralitzar la hegemonia esportiva que s’ofereix als centres educatius.

A l’hora de la inscripció podreu observar que hi han un ventall ampli d’activitats a realitzar entre elles:

• Defensa personal
  • Tennis Taula
  • Parkour
  • Danses urbanes
  • Rodes (skatescooter, patins)
  • 3x3 de bàsquet

La idea de proposar aquest projecte és perquè per norma general no arribem al mínim de participants per dur a terme aquestes activitats individualment (10 participants per grup).

Per aquest motiu es realitzarà un únic grup on la nostre proposta serà animar a que tots i totes els i les inscrits/es puguin realitzar totes les activitats en el qual tenen interès. Per tant, no us preocupeu perquè el vostre fill/a no deixarà de realitzar l’activitat demandada. Ja que, en tot moment el o la dinamitzador/a del projecte, tindre en compte tots el interessos, curiositats i demandes dels i les participants, generant una programació conjunta entre totes les persones implicades.

Preu: 136,40 €/any

Divendres 15:45/16:30h

Manel Moré  93 476 13 90

mmore@claror.cat