Primer institut participant del projecte “Aules en joc”

Gairebé un centenar d’alumnes del nostre centre han trepitjat avui el “Nou Sardenya” per fusionar esport, història i vincles de proximitat.

Es tracta del projecte ‘Aules en joc’, que consisteix en l’apropament de les escoles i instituts de Gràcia i els seus voltants a l’entorn del club escapulat. Amb aquest objectiu, noranta alumnes de 2n d’ESO han tingut les portes obertes de l’estadi des de bon matí. A un quart de deu han esmorzat a la tribuna del recinte i, poc després, dos socis joves del club, Ramon Armengol i Albert Ricart, han explicat als joves estudiants la seva vinculació amb el club i altres entitats culturals de Gràcia.

Acte seguit, els alumnes s’han reunit al mig del camp per fer una mica d’activitat física amb circuits d’entrenament i uns petits partidets entre ells. Casualment, un dels nostres alumnes juga a l’Infantil A de l’Europa i uns altres pocs formen part de la seva Escola de Futbol.

…………………………

Font: Club Esportiu Europa