Final de curs amb gimcana per als de 1r

La gimcana d’aquest curs al parc de la Ciutadella, per a l’alumnat de primer d’ESO, ha comptat amb la col·laboració de més de trenta alumnes de quart que han fet de monitors de les diverses proves.

En un dia de molta calor, els nostres nois i noies han sabut posar-hi remei, com es pot veure en el vídeo següent sobre l’activitat, gràcies a les diverses fonts que es troben al parc.

Aquesta gimcana de final de curs a la Ciutadella, que ha començat a esdevenir un clàssic, té voluntat de reeditar-se en el futur.