Preinscripció de Batxillerat

En motiu de l’inici de la preinscripció, us comuniquem que el dimecres 19 d’abril a les 18 h realitzarem una Jornada de Portes Obertes, enfocada sobretot als alumnes que vulguin iniciar estudis de batxillerat. Un membre de l’equip directiu us farà la visita guiada i us explicarà tota l’organització del Batxillerat. No cal inscripció.

El període de preinscripció del batxillerat s’escau del 19 al 25 d’abril.  La presentació de sol·licituds és telemàtica (en format electrònic o suport informàtic).

Els alumnes del nostre centre que vulguin continuar estudis de batxillerat al centre, no cal que facin la preinscripció, us enviarem un formulari perquè ens confirmeu si voleu o no continuar estudis al centre.

Us adjuntem la carta informativa per l’alumnat de preinscripció: Portes obertes Batxillerat_preinscripció

Criteris que donen punts a la preinscripció: Criteris_Batxillerat

Calendari de preinscripció

Publicació de l’oferta inicial Oferta Batxillerat 23_24