Pla d’obertura del centre

IMPORTANT:

Pla d’obertura de l’institut Sant Ramon Model de declaració responsable.

Benvolgudes famílies,

Després de rebre el document Instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius en Fase 2  del Departament d’Educació, us comuniquem les decisions preses, aprovades i consensuades amb Inspecció Educativa en relació amb l’obertura del centre a partir de la propera setmana:

1. El curs 2019-2020 s’acabarà en format telemàtic el 19 de juny, per tant es continuaran amb les taques setmanals  i avaluables fins a aquesta data.
  2. A partir del 3 de juny, i sempre que Cardona es trobi en la Fase 2, s’obrirà el centre únicament per als següents casos:
  • L’alumnat de qualsevol curs pot demanar una entrevista amb el tutor/a en cas que necessiti un acompanyament emocional. Per fer aquesta entrevista, l’alumne/a ha de sol·licitar cita prèvia amb el seu tutor/a mitjançant correu electrònic.
  • L’alumnat de 4t d’ESO pot demanar una entrevista amb el tutor/a si necessita ajuda amb l’orientació acadèmica. Per fer aquesta entrevista, l’alumne/a ha de sol·licitar cita prèvia amb el seu tutor/a mitjançant correu electrònic
  • L’alumnat de 2n de Batxillerat podrà rebre atenció educativa presencial segons l’horari establert en el Pla d’Obertura que s’hi  adjunta i, per tant, en aquest cas, no es necessitarà cita prèvia.  Aquesta atenció educativa presencial es concreta únicament en la resolució de dubtes; per tant és imprescindible que l’alumnat que assisteixi a aquestes sessions hagi revisat el temari prèviament a casa.
  1. L’assistència de tot l’alumnat en qualsevol dels casos esmentats anteriorment és voluntària.
  2. Cap familiar podrà acompanyar un alumne/a al centre. Si una família, excepcionalment, vol ser atesa pel tutor/a seguirà el mateix procediment que l’alumnat i concertarà hora segons l’horari marc.
  3. Per poder assistir al centre no s’ha de tenir cap símptoma compatible amb la COVID-19 ni haver-ne mostrat en els 14 dies anteriors. En aquest sentit, el primer dia que l’alumne/a es presenti al centre haurà d’entregar la declaració responsable que s’hi adjunta degudament emplenada.
  4. S’ha de ser puntual en l’arribada al centre. Si un alumne/a arriba tard no podrà entrar-hi.
  5. És molt important que llegiu atentament el Pla d’Obertura que s’hi adjunta i pareu especial atenció a les mesures de seguretat i de conducta.

Salutacions cordials,

Equip Directiu