NOVETAT! Nou Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa

Us volem informar que el proper curs 2023-2024 el Departament d’Educació ha concedit a l’INS Sant Ramon un Cicle Formatiu de Grau Mitjà (CFGM) de Gestió Administrativa.

L’horari del CFGM serà el mateix que cursen els alumnes d’ESO i Batxillerat, de 8:00 a 14:30.

Les preinscripcions de Cicles Formatius de Grau Mitjà s’escauen, per l’alumnat que actualment estudia 4t d’ESO o PQPI o PFI, del 12 al 18 d’abril (primer termini). Hi ha un segon termini de preinscripció, per la resta d’alumnat que actualment no està estudiant cap d’aquests estudis, del 9 al 15 de maig. Us n’informarem quan en tinguem més informació.

Si necessiteu més informació, us podeu posar en contacte amb l’administrativa del centre, fent una trucada telefònica els dimecres o divendres, o escriure un correu a secretaria@inssantramon.cat