Inici curs 2019/20

Us fem arribar el calendari d’inici del curs 2019–2020.

El dimarts 3 de setembre, a les 12:00 h, es farà la presentació dels tutors/es a l’alumnat, el lliurament de l’horari de curs, l’agenda i la carpeta classificadora de l’institut.

S’entregarà als alumnes de 1r i 2n d’ESO el llistat de Matèries Optatives. Caldrà que triïn una matèria pel primer quadrimestre i una altra pel segon quadrimestre. Hauran de retornar el full omplert el dia 4 de setembre, entre les 9:00 i les 12:00 hores, a Consergeria.

El dijous 12 de setembre comença el curs amb l’horari normal: 8:00 a 14:30 hores.

Recordem que l’alumnat que estudia música al Conservatori o bé en una escola de música autoritzada com Musicant, té dret a demanar la convalidació d’algunes matèries. Si hi esteu interessats cal que us adreceu a l’oficina de l’institut entre el 3 i el 6 de setembre.

Avancem que el dimecres 16 d’octubre a les 18:00 h està previst fer la presentació i les reunions dels tutors/es de cada curs amb els pares i mares d’alumnes.