Aquesta setmana… (del 14 al 18 de març)

Aquesta setmana hi ha les següents activitats:

• En relació amb el Servei Comunitari de 3r d’ESO, durant tota la setmana es durà a terme un Gran Recapte d’Aliments al vestíbul de l’institut. Aquesta activitat ha estat coordinada amb l’organització Càritas Cardona. A més, el dia 16, de 10 a 12h, els alumnes de 3r d’ESO organitzaran un Gran Recapte a la Fira de Dalt.
  • El dimecres dia 16, 4 alumnes assistiran, acompanyats per la Montse Cosp, al Certamen de Lectura en veu Alta que es celebra a Santpedor.
  • El dijous dia 17, els alumnes de 3r i 4t d’ESO faran una sortida al Museu de les Mines de Cercs, presa de la Baells i Fumanya.
  • El mateix dijous, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat assistiran al Saló de l’Ensenyament.
  • El divendres 18, hi ha vàries xerrades de Game Over a càrrec de la Fundació Guttmann, per cursos.