Ajuts de l’Ajuntament de Cardona

Informar-vos que  fins el dimecres 20 d’octubre podeu presentar sol·licituds pels ajuts per material escolar, quotes de reutilització de llibres, quota AMPA i llibres escolars per al curs 2021/2022.
Les sol·licituds s’han de presentar a l’Oficina de Serveis Socials (Centre Cívic ubicat a la Fira de Baix, planta -1) en horari de 8.30 a 13.30 h, de dilluns a divendres, o a través del correu electrònicserveissocials@cardona.cat
L’ajut màxim per alumne i curs és de 70 €. Només hi poden optar les famílies empadronades al municipi de Cardona (sempre hi quan portin un mínim de 6 mesos empadronats al municipi) amb fills o filles que estiguin cursant des de P3 fins a 4t d’ESO, en qualsevol centre educatiu del municipi.
Us adjuntem la convocatòria de les subvencions i la sol·licitud amb la documentació que cal aportar. Si teniu qualsevol dubte o aclariment, us podeu adreçar a Serveis Socials al 93 869 21 47 o serveissocials@cardona.cat