Activitats setmana 28-31 de maig

• El dilluns, de 10:20 a 11:20, els alumnes de 4t d’ESO faran un taller del Programa de No consum de tabac on mesuraran i analitzaran el nivell de monòxid de carboni en la respiració. Vindrà una infermera del centre sanitari amb un aparell de cooximetria.
  • El dimecres, de 12:30 a 14:30, els alumnes de 3r d’ESO tenen un taller d’habilitats per la vida en equitat. Es tracta d’una activitat proposada des del Pla Català de l’Esport amb l’objectiu de promoure l’autoconeixement personal i de l’altre, fer prevenció de bulling de gènere, ensenyar a viure la sexualitat des de la vessant emocional i afectiva…
  • El dijous, a les 11:15, tots els alumnes d’ESO aniran al teatre els Catòlics on es farà el lliurament de premis del concurs de fotografia i vídeos de la Setmana sense fum. Abans però, hi haurà una xerrada sobre “El cervell adolescent” a càrrec de la Laia Cases.

Hi haurà, també, dues actuacions dels alumnes.