Activitats setmana 27a 31 de maig

El dimarts els alumnes de 1r i 2n d’ESO fan una sortida al Centre de Natura de Navàs.

El dimarts, de 9 a 11:30, els alumnes de 1BAT de ciències i tecnològics i els de 4t d’ESO tecnològics van a visitar una empresa del polígon: CardonaPlast.

Aquesta setmana és la “Setmana del no consum de tabac”. Estan programades algunes activitats:

• 1ESO: dilluns, de 12:30 a 13:30 fan un joc de rol per aprendre a saber dir no. També a la classe de ciències faran “La màquina de fumar”.
  • 2ESO: dimecres, a partir de les 12:00, han d’anar al CAP a fer un espirometria. Hi aniran en dos grups.
  • Setmana sense fum:1r i 2n d’ESO participen a un concurs de fotografia i 3r i 4t han de crear un vídeo. Tots amb el lema “recupera la inspiració”. El divendres, d’11h a 13h, es farà el lliurament dels premis als Catòlics.