Activitats Sant Jordi 2018

Per la Diada de Sant Jordi, dilluns 23 d’abril, hem preparat un seguit d’activitats.Us en fem un petit esbós:

• 9 h. Xocolatada, al vestíbul de l’institut.
  • 10 h. Al teatre als Catòlics hi haurà:
    • Vídeo de la Jornada poètica
    • Representació de l’obra “Sister Act”, a càrrec de la Companyia Inestable de l’INS Sant Ramon
    • Lliurament de premis literaris
    • Concert dels alumnes de música
  • 13 h. Dinar popular: paella d’arròs i botifarrada, organitzat per l’AMPA

La jornada, a nivell d’institut, finalitza a les 15 h. Però,  l’alumnat que per algun motiu no assisteixi al dinar podrà marxar cap a casa a les 13.00 h, aproximadament, un cop acabades les activitats.

A la tarda, la Companyia Inestable oferirà una altra representació de l’obra adreçada a l’alumnat d’educació primària de l’Escola Joan de Palà i Escola Mare de Déu del Patrocini.

Els dies 21 i 22 d’abril es representarà l’obra per al públic en general, de manera que us volem demanar que hi assistiu i que en feu promoció. Segur que serà un èxit!

Pel que fa al dinar, està obert a tothom qui vulgui passar una bona estona: pares, mares, avis, alumnes, germans, etc.