2N PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ CFGM ADMINISTRATIU

Si no vau participar en el primer període de preinscripció (abril), podeu participar en aquest nou període: del 9 al 15 de maig.

Enllaç: https://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/9420-FP-grau-mitja?moda=1

Resta de l’alumnat: alumnat que ha obtingut el títol d’ESO anteriorment a l’any en què es presenta la sol·licitud o que està cursant 4t d’ESO però no ha participat en el procés per a alumnat amb continuïtat d’escolarització, o no ha estat admès a la convocatòria; alumnat que ha superar un PQPI o un Cicle formatiu de grau bàsic que no ha participat en la convocatòria anterior o no ha estat admès; alumnat que ha realitzat el curs específic per a l’accés als cicles de grau mitjà, ha superat la prova d’accés o té altres requisits d’accés i és major de 18 anys o menor de 18 amb requisit d’accés.

El cicle formatiu té una durada de 2.000 h. (2 cursos) i es realitzarà en horari de matí, de 8 a 14.30 h.

Si teniu qualsevol consulta, l’horari d’atenció administrativa és els dimecres (matí i tarda) i divendres (matí). També ens podeu escriure a secretaria@inssantramon.cat

Preguntes freqüents: Preguntes freqüents CFGM.odt