Sortida al Laboratori d’emprenedoria del Caixaforum

El 5 de maig  els alumnes de 2n i 3r de la ESO han anat al Laboratori d’emprenedoria del Caixaforum.
S’han visitat i comentat les següents obres d’art públiques:
de l’Antoni Llena el David i Goliat a la Vila olímpica i Els castellers a la plaça Sant Miquel. De’n Subirachs la façana de la Passió de la Sagrada família i el fris de l’edifici Novíssim (part del darrera de l’Ajuntament). També El Mur ceg pintat amb engany visual de l’Ana María Ferrín al carrer dels Enamorats on figuren tots els personantges prominents de la cultura catalana.
Els alumnes han estat dinant a la platja de la Vila Olímpica mentre feient fotografies inspirats amb el tema del gigantisme: treballant l’angle picat i l’enquadrament.
Han visitat amb interès històric la ciutat: La Sagrada família (escultures de la façana), la muralla romana, la plaça del Rei, Saló del Tinell, la catedral (façana), call jueu, barri de la Ribera, Llotja, Santa Maria del Mar (interior) i el Fosar de les Moreres on hem fet la foto de grup.
La sortida ha sigut de 7,30h a 20h i ha agradat als alumnes.