Obra de teatre Sant Jordi 2006

Els alumnes de l’institut han començat a assajar l’obra: “El Príncep Encadenat.”
L’obra és una farsa en català basada en l’obra “La vida es sueño” de Calderón de la Barca.
Prop de 40 alumnes hi participen. Alguns professors també actuaran aquest any! La directora de l’obra és, com sempre, Anna Canosa, exprofessora del centre i membre de l’AMPA.
Aquesta obra es representarà al teatre Els Catòlics la diada de Sant Jordi, com sempre. Es farà una representació per a l’Institut, una altra per a les altres escoles públiques de Cardona, i dues representacions més pel públic en general.
Hi haurà música en directe, interpretada i dirigida pels mateixos alumnes. També es donarà molta importància a la percussió, ja que hi ha alumnes que han fet el taller de percussió aquest any com activitat extraescolar. També hi haurà dança, dirigida per l’alumna de 2n Batxillerat Laura Márquez.
Els decorats es decideixen i es fan entre tots els que hi volguem participar. Comptem, com cada any, amb la creativitat d’en Xavier Ventosa, que ja ha començat a dissenyar un Palau per l’obra.
Els dimecres a la tarda començarem a fer els decorats al “taller” de l’institut. Si teniu temps, ens agradaria que hi participéssiu.
Estaria bé que tots us hi impliquéssiu, d’una manera o d’una altra. Però si el temps no us ho permet, només ens queda transmetre-us el nostre entussiasme i que el dia de Sant Jordi sigui per a tots molt especial!