Un grup d’alumnes de cicles formatius tasta la ideació de nous productes a l’FPChallenge d’emprenedoria

Un grup d’alumnes de cicles formatius de l’Institut ha tastat la ideació de nous productes a l’FPChallenge d’emprenedoria celebrada a l’INS Montilivi de Girona.

Aquesta activitat, impulsada per la xarxa Emprèn FP, amb el suport de Caixabank Dualiza i coorganització del centre amfitrió, consisteix en un repte en què els alumnes, distribuïts en equips, han de donar resposta a un repte real plantejat.

En aquesta ocasió, el centenar d’alumnes s’han afrontat a un projecte destinat a incrementar el consum de fruita fresca entre la població de tres a divuit anys de la demarcació de Girona.

També han participat alumnes dels següents instituts:

• Montilivi (Girona)
  • Narcís Xifra (Girona)
  • Cendrassos (Figueres)
  • Vallvera (Salt)
  • Josep Brugulat (Banyoles)

La jornada, desenvolupada amb gran èxit, ha finalitzat amb l’entrega de premis i diplomes.