Legrand presenta la llar connectada als alumnes de 1r de Grau Superior de Sistemes electrotècnics i automatitzats

El passat dimarts 30 d’abril, Lluís Pla Giribert de l’empresa Legrand ens va fer una presentació sobre la llar connectada (Netatmo), la gamma de magnetotèrmics i diverses solucions de programari en aquesta àrea.

Una llar connectada és un sistema que permet automatitzar i controlar diversos elements d’una casa a través del mòbil, tablet o ordinador. Són, per exemple, persianes, tendals, enllumenat, climatització, càmeres, portes d’accés… amb la idea de facilitar l’estalvi energètic, la seguretat i el confort.

La xerrada, promoguda pels professors Miquel Àngel Aranda i Josep Arbusé, es va fer davant alumnes de 1r de grau superior de Sistemes electrotècnics i automatitzats que van poder gaudir de coneixements actualitzats i el més innovador del sector.