La política de qualitat i el nostre compromís educatiu

L‘Institut Santa Eugènia de Girona desenvolupa una política de qualitat que té la finalitat d’obtenir resultats excel·lents en tots els processos, especialment els d’ensenyament i aprenentatge.

La nostra política de qualitat es desenvolupa en els següents punts:

• L’Institut Santa Eugènia està compromès en oferir uns serveis educatius de qualitat, de forma coherent amb la seva missió, visió i valors, satisfent així, o fins i tot superant, les expectatives i necessitats dels alumnes, les seves famílies i altres grups interessats, possibilitant la millora de les competències de tot l’alumnat i el seu desenvolupament com a ciutadans crítics.

• L’Institut està compromès en la millora continua dels serveis educatius que ofereix i en la seva adaptació a les millores educatives disponibles i als canvis socials i de l’entorn de forma coherent amb la seva missió, visió i valors.

• El centre adopta un sistema de gestió que satisfà els requeriments de la norma ISO 9001. La satisfacció dels requeriments de la norma és periòdicament revisada, per agents externs, per tal de certificar el seu compliment. Es considera que aquest compliment contribueix a assegurar l’assoliment dels compromisos adquirits pel centre.

• El sistema de gestió de qualitat del centre abasta tots els estudis que es realitzen al centre: Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Cicles Formatius, però en queda exclòs el disseny dels currículums (punt 8.3 de la norma ISO 2015) perquè aquesta responsabilitat la té el departament d’Educació.