El Pla d’Impuls arriba al Santa Eugènia

Fes la maleta i posa’t en marxa!

Enguany l’institut Santa Eugènia entra a formar part de la família PILE (Programa d’Impuls de Llengües Estrangeres), un projecte finançat pels fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència i el fons REACT-EU.

L’institut presenta una sèrie de propostes destinades a millorar la competència comunicativa dels estudiants en anglès i s’adreça a quatre cicles d’FP: els cicles formatius de grau mitjà d’Activitats comercials, Obres d’interior i Preimpressió digital, i el cicle de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials.

Gràcies a l’ensenyament de continguts tècnics i teòrics en anglès i al suport d’un auxiliar de conversa, els alumnes perfeccionen les seves habilitats adquirint nous hàbits lingüístics. En finalitzar el cicle, que té una durada de dos cursos acadèmics, els alumnes podran fer un examen per obtenir el títol oficial d’anglès i durant el recorregut realitzaran experiències formatives d’immersió lingüística a l’estranger.

Un projecte ambiciós que ens permetrà familiaritzar-nos cada cop més amb una llengua capdavantera en l’entorn global, tot afavorint el creixement professional i personal de l’estudiant.

Només ens queda desitjar-vos un bon viatge! Endavant les atxes! Full steam ahead!