Treballem les habilitats aquàtiques

L’alumnat de segon d’ESO de l’Institut està duent a terme una Unitat Didàctica de Natació a la piscina de Santa Eugènia-Can Gibert del Pla dins les classes de la matèria d’Educació Física.

En total, gaudiran de 10 sessions on es pretén que l’alumnat que no en sap aprengui a nedar. Per aquells/es que ja tenen un cert de domini es busca:

• Millorar els estils de natació.
  • Treballar les habilitats aquàtiques en general.
  • Conèixer diferents activitats com ara l’aiguagim, waterpolo, tècniques bàsiques de salvament i socorrisme i jocs diversos.

A més a més, les sessions potencien:

• Adquisició d’uns hàbits d’activitat física i hàbits higiènics saludables.
  • Fomentar els valors de l’autoestima i saber estar.

La valoració per part del professor Alex Quiñones, la Tècnica d’Integració Social Marta Giménez i la professora del SIEI Bet Martí està essent molt positiva.

L’Institut agraeix el suport econòmic indispensable de l’Associació de Mares i Pares (AMPA). També a l’Ajuntament de Girona, que ha cedit l’espai de manera gratuïta.