El PTT de Construcció demostra la seva vàlua professional amb uns treballs de manteniment i millora de l’Escola Àgora de Girona

L’alumnat del Pla de Transició al Treball (PTT) de Construcció ha portat a terme el projecte de manteniment i millora de l’Escola Àgora de Girona.

Durant tres dies, els estudiants han pintat, tapar forats, esquerdes i fet petites millores, com la col·locació de paviment, sòcols i façana.

L’acció també ha aprofitat per a treballar el mobiliari urbà i millorar el seu espai de joc exterior.

D’aquesta manera, els alumnes s’han implicat en un projecte real i han estat capaços de demostrar les seves competències laborals i professionals.

Els joves, que han treballat amb una eficàcia i organització excel·lent, han valorat l’experiència molt positivament, així com el centre educatiu, que projecta una nova col·laboració.