Representem el nostre G.Stilton

Després d’alguns dies de feina, assajos, nervis, rialles,… ho hem donat tot per representar la nostra versió del musical de Geronimo Stilton. Les famílies i tota la comunitat educativa ens ha acompanyat a l’Auditori de Girona per fer costat als nostres petits grans artistes!
Llegeix més»

Coneixem i tastem fruits de tardor

Cada any quan arriba la tardor les nenes i els nens d’infantil portem fruites i fruits secs per descobrir-ne els colors, les textures, les formes i els sabors. Després d’uns dies exposats al nostre passadís les fruites estaven apunt per que les tastéssim!  Ahir a… Llegeix més»

Gaudim del conte “Fuig bèstia!”

Els alumnes de cicle inicial hem gaudit d’una sessió de contes sota el títol “Fuig, bèstia”, una activitat emmarcada dins el Dia Mundial de la Salut Mental. Aquesta activitat és gentilesa de la Fundació Drissa, col·laboradora  a l’escola amb el projecte “Aprendre a l’hort de… Llegeix més»

Primers dies a infantil

Juguem i aprenem, primers dies d’escola!
Aquests primers dies d’escola hem fet ja un munt d’activitats!
Els nens i nenes de P3 ens anem adaptant a l’escola: cantem cançons, escoltem alguns contes i tot jugant anem aprenent.
Els nens i nenes de P4, cadascú ha triat un conte… Llegeix més»

Animal Abuse a 5è

Dins el projecte GEP (Grup Experimental Plurilingüe), a medi hem treballat sobre l’abús animal. Hem fet un gran llistat de situacions on creiem que es maltracten els animals, hem fet recerca de notícies relacionades amb el tema i les hem explicat oralment. I també, hem… Llegeix més»