Diversos grups de l’Institut sumen esforços i mostren el talent en diferents composicions i al concurs d’aparadors de Temps de Flors

L’Institut Santa Eugènia participa, fins diumenge, en la la 68a. edició de Temps de Flors, l’exposició de flors, patis i jardins de Girona.

Enguany, el centre ha involucrat diversos grups que han mostrat el seu talent en diferents espais de la ciutat.

• Decoració floral Aflorallengües (punt 92).- situada a l’entrada de l’Institut, és realitzada pel grup de primer curs del cicle formatiu de grau mitjà d’Activitats Comercials, l’alumnat del servei inclusiu (SIEI), el de l‘Aula d’Acollida (AA) i el col·laborador de la comissió d’Escoles Verdes.
  • Aparadors de diverses botigues que participants en el 19è concurs d’aparadors.

Per una banda, els realitzats pels grups de segon del cicle formatiu de grau mitjà d’Activitats Comercials. Els establiments són: Unitex, Almacenes J Sanchez, Somnis i Perruqueria Asun, de l’Associació de Comerciants del barri de Santa Eugènia.

I, per l’altra, els fets pel grup de segon curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials. En aquest cas, són Be&Co, Espai i Viure, Can Juandó i Klsat’s, de l’Associació de Comerciants de la Zona U (carrer Nou i carrer de Sant Francesc).

• Decoració floral Passeig per la vida (punt 57).- localitzada en els Jardins del Doctor Figueres, és realitzada pel grup de segon curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials.

La instal·lació dels Jardins ha estat molt valorada per l’Associació Amics de les Flors de Girona i per l’Ajuntament, que han considerar adient fer la inauguració de l’exposició en aquest espai el passat dissabte al matí. Així mateix, Televisió de Girona ha dut a terme una gravació de la decoració.

Els responsables de coordinació donen les gràcies a tot el professorat que ha col·laborat en el desenvolupament, una manera o altra, dels diversos projectes que s’han generat.

En aquest sentit, conviden a visitar les instal·lacions, a gaudir de la bona feina feta per tot l’alumnat i a participar en el premi popular del concurs d’aparadorisme indicant un «m’agrada» a les fotografies de les botigues participants penjades al següent compte d’Instagram ENLLAÇ