Visitem la Girona medieval

El divendres 9 de desembre 2022 els alumnes de segon de l’Institut van fer una sortida pedagògica per visitar la Girona medieval.
Aquesta sortida permet enllaçar les dimensions geogràfica, històrica, cultural i artística, social i ciutadana a partir d’un recorregut pels inicis de la ciutat de Girona que permet interpreta-la des d’un punt de vista artístic i històric per entendre com és avui dia.

Els estudiants van poder visitar al llarg del matí el call jueu, la catedral, la torre Gironella i les muralles, així com el museu d’història de la ciutat, aprofitant per escoltar diverses llegendes que han anat sorgint al llarg del temps i que encara es conserven avui dia com a part del patrimoni cultural de la ciutat.