Tret de sortida a La Marató 2022!

Com cada any, l’Institut Ridaura participa i col·labora amb La Marató de TV3, i per a l’edició 2022 ja estem preparant la Gran Quina Ridaura, que es durà a terme el dimecres 21 de desembre 2022.

Enguany se sortejaran els lots-paneres que, any rere any, aporten els alumnes de 1r d’ESO i tot el professorat del centre. Aquests dies ja s’estan recollint els productes per a poder confeccionar-los i del 12 al 16 de desembre tot l’alumnat podrà adquirir 1 únic cartró per només 3€ amb el qual podrà participar a 6 quines.

Tota la recaptació anirà destinada íntegrament a La Marató, dedicada en aquesta edició a la recerca en salut cardiovascular, per avançar en la prevenció, reduir el temps de diagnòstic, i comptar amb tècniques quirúrgiques menys invasives i tractaments a mida. L’objectiu és aconseguir reduir al màxim la mortalitat i que els pacients visquin més anys i amb més qualitat de vida. La 31a edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio serà el 18 de desembre 2022.

Tots els alumnes rebran la sessió informativa a les seves tutories i podran veure, de manera molt directa i colpidora, com les malalties cardiovasculars poden afectar qualsevol persona, jove o gran, i com aquestes arriben sense avisar. En el vídeo divulgatiu de campanya hi intervenen els actors Marta Marco, Albert Ribalta, Ivan Luengo i Nesa Vidaurrazaga, acompanyats per la neuròloga Natàlia Pérez de la Ossa i la cardiòloga Fina Mauri. La nota musical final l’hi posa Doctor Prats amb el seu tema “A poc a poc”.

L’INS Ridaura fa set anys que col·labora en aquest gran projecte de país i en aquestes edicions hem recaptat en total 7.750€. Activem doncs, amb la mateixa il·lusió i empenta de sempre, tota la solidaritat de la comunitat educativa Ridaura per incrementar aquesta gran xifra: Per la salut cardiovascular!