Tasques de reforç i consolidació per a l’alumnat

Benvolgudes famílies,

Us informem que al Moodle de l’Institut hi ha un curs anomenat “Treballs-Activitats-Exercicis-Deures a fer durant el confinament”. Podeu accedir al Moodle amb el vostre usuari i contrasenya habituals o amb l’usuari genèric que s’ha activat per a l’ocasió, i que s’ha notificat per correu electrònic a totes les famílies.

És important que tots els alumnes hi entrin regularment perquè les tasques s’actualitzaran setmanalment, cada dilluns.

Segurament, a través de mitjans de comunicació, us arriben informacions sobre les orientacions que el Departament d’Educació està fent arribar als centres sobre activitats a realitzar durant el confinament o sobre el pla per a fomentar l’aprenentatge en línia. En aquest sentit, volem tranquil·litzar-vos. En el cas del nostre centre, des del primer dia, ja ho vam preveure i hem estat elaborant material i proposant tasques fent servir les plataformes digitals dels centres, el Moodle de l’Institut, en el nostre cas.

Aquesta setmana no ha estat fàcil per ningú i tot apunta al fet que els dies que venen seran també complicats, però de ben segur que entre tots els afrontarem amb força i optimisme. I volem fer-vos saber que, malgrat les circumstàncies, des dels centres seguim i seguirem prestant el servei educatiu, fent propostes educatives i acompanyant els vostres fills i les vostres filles com hem fet sempre.

El professorat, conjuntament amb les coordinacions i l’equip directiu, estem fent un esforç important de planificació i seguiment virtual. Tanmateix, la nostra tasca de coordinació i de presa de decisions es veu limitada per la mateixa situació de confinament.

No dubteu a consultar-nos qualsevol qüestió. La nostra voluntat és mantenir el ritme de tasques i feina, malgrat les circumstàncies.

Salutacions cordials,

Equip Directiu INS Ridaura

Informació actualitzada a 24/3/2020, a les 10:00h.