Sortida Fisidabo

El passat 13 d’abril, els alumnes de 1r de Batxillerat científic van participar en el Fisidabo, el laboratori gegant de física que, per setè any consecutiu, va tenir lloc al Parc d’Atraccions del Tibidabo. L’activitat va estar organitzada pel Grau d’Enginyeria Física de la UPC. Aquesta jornada lúdica dedicada a la ciència pretén posar en pràctica els experiments que els alumnes han estudiat a l’aula. És el primer any que la cita ha estat multitudinària, perquè va aplegar més de 2.000 estudiants de 4t d’ESO, i de 1r i 2n de batxillerat. Una bona experiència!