SORTIDA A BARCELONA DE 1r I 2n de Batxillerat

El passat dijous, 25 de gener, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat van desplaçar-se a Barcelona per dur a terme diferents visites segons la seva modalitat d’estudis. Els alumnes de la branca científica van visitar l’Hospital Clínic, on van participar el procés de preparació d’una mostra per observar-la al microscopi electrònic. Els alumnes de l’itinerari tecnològic van fer un taller al Museu del Disseny. Els alumnes de la branca social van visitar Caixa Fòrum, on van realitzar un taller sobre emprenedoria. Finalment, els alumnes del batxillerat humanístic van realitzar una visita al Museu d’Història de la ciutat  i una ruta per la Barcino romana.