Sol·licitud Transport Escolar, curs 2021-2022

Des de l’1 de juny fins al 22 de juny de 2021 hi ha el termini ordinari d’inscripcions als serveis de transport escolar per al curs 2021-2022 per a l’ESO.

Les dates per a les sol·licituds dels alumnes de Batxillerat seran de l’1 al 31 de juliol fins a les 14.00h.
Disposeu de tota la informació als apartats de “transport” del web del Consell Comarcal.

La tramitació de les sol·licituds l’haurà de fer TOTHOM de manera telemàtica i, excepcionalment, de manera presencial, a l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre del Consell Comarcal (amb cita prèvia).

Si teniu qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb el Consell Comarcal (telf: 972.64.55.59)
Ben cordialment,

Equip Directiu