Setmana de la Ciència 2023

Del 13 al 21 de novembre 2023, a l’Institut Ridaura, hem celebrat la Setmana de la Ciència !
En aquestes jornades, l’alumnat d’ESO i Batxillerat han participat en un conjunt d’activitats, tallers i xerrades relacionades amb el món de la ciència:

Xerrada amb el zoòleg Josep Maria Bas de la UdG que ha parlat sobre espècies invasores als alumnes de 1r d’ESO.

Xerrada d’en Jaume Ramot del grup Sterna sobre el riu Ridaura i el seu entorn als alumnes de 2n d’ESO.

Alguns alumnes de 2n i 3r d’ESO han participat en el projecte som-hi. Han mostrat diferents experiències de biologia, geologia, física, química i tecnologia a l’alumnat de 5è i 6è de primària de l’escola de la Vall d’Aro.

Els alumnes de 4t d’ESO que fan l’optativa de biologia i geologia han participat en una xerrada telemàtica a càrrec de Rayco Guedes. Ha parlat de l’impacte dels plàstics en els oceans i els efectes nocius.

Els alumnes de 4t d’ESO que fan l’optativa de física i química juntament amb els alumnes de batxillerat que fan química han participat a la xerrada taller de química a càrrec d’en Josep Corominas.