Setmana de la Ciència, del 14 al 18 de novembre 2022

Activitats realitzades per la “Setmana de la Ciència 2022”, a tots els cursos de l’institut:

1r ESO: Xerrada sobre espècies invasores feta per Josep Maria Bas. Ha explicat que són les espècies invasores, quines podem trobar al nostra voltant, entre moltes altres curiositats molt interessants.

2n ESO: En Jaume Ramot del grup natura sterna ha explicat la flora i la fauna dels tres trams del riu Ridaura i insistit amb l’impacte de les persones en el medi natural.

3r ESO: Activitat ajornada

4t ESO: Xerrada sobre els plàstics realitzada per en Marc Simón de la indústria Inplacsa de Cassà de la Selva. L’alumnat ha pogut conèixer millor com es fabriquen els plàstics, sobretot els d’ús alimentari i com es fa la impressió i el bobinatge. En l’acte, també s’ha donat èmfasi a la importància del reciclatge i a la construcció d’una economia cada vegada més circular.

4t ESO, 1r Bat i 2n Bat: Josep Coromines ha portat als alumnes de 4t d’ESO que fan física i química i als de 1r i 2n de Batxillerat que fan química, experiments fets amb reactius que podem trobar a casa o al supermercat.

Moltes gràcies a tots!!