SANT JORDI 2017

El passat dilluns, 24 d’abril, vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’institut. El matí va començar amb la tradicional cursa de la milla en la qual van participar alumnes de tots els cursos d’ESO i 1r de Batxillerat. Tot seguit es van dur a terme les semifinals i finals del torneig de futbol. Finalment, a la sala polivalent, vam gaudir de diverses actuacions musicals i diversos curtmetratges elaborats pels alumnes. L’acte va concloure amb el lliurament de premis. Les autoritats d’ambdós municipis van lliurar els premis extraordinaris als alumnes que el curs anterior van acabar el segon de batxillerat i l’AMPA va otorgar els premis dels concursos i activitats de Sant Jordi, així com del  millor treball de recerca i millor expedient de segon de batxillerat.