100% d’aprovats a les proves externes BatxiBac

Aquest dimarts 21 de maig, s’han fet públics oficialment els resultats de les proves externes que l’alumnat BatxiBac va realitzar els passats 7, 8 i 9 de maig 2024 per finalitzar els seus estudis francòfons i obtenir la titulació francesa del Baccalauréat.

Els resultats han estat molt satisfactoris i el 100% de l’alumnat ha aconseguit superar amb escreix aquests exàmens. Les qualificacions mitjanes de tot el grup, compost de 9 alumnes, han estat de 8,40 a les proves escrites de Llengua i Literatura franceses, de 7,30 a les proves orals de Llengua francesa i de 8,70 a les d’Història de França i d’Espanya. Amb tot, la qualificació mitjana d’aquesta promoció ha estat de 8,35 / 10.

Felicitem des d’aquí a la Sofia, l’Eliott, la Liza, la Carla, l’Aleix, en Ion, en William, en Marc i en Dylan per haver assolit els seus objectius i els desitgem en la nova etapa que se’ls obre una brillant carrera social, acadèmica i professional, ja sigui a França, a casa nostra o a qualsevol racó del món !

Votre potentiel est infini, et chaque jour est l’occasion de l’explorer davantage. Votre futur est déjà là !