RUTES i pròrroga renovació transport escolar

Tot i que el 31 d’agost va acabar el termini de renovació del servei de transport escolar per al curs 2020-2021, us informem que el Consell Comarcal ha prorrogat aquesta renovació fins al dia 8 de setembre de 2020.

Més informació al Consell Comarcal del Baix Empordà:

Sra. Imma Ricart
Tel. 972.64.55.59
ensenyament@baixemporda.cat

D’altra banda, podeu consultar les rutes del transport escolar del curs 2020-2021 al següent enllaç : https://www.baixemporda.cat/ca/institut_ridaura_de_castell_d_aro.html. Al mateix document trobareu les dades de l’empresa adjudicatària de cada ruta i les mesures de seguretat davant la Covid-19 en el servei de transport.

Atentament,

Equip Directiu