Preinscripcions ESO curs 2024-2025

PREINSCRIPCIÓ D’ALUMNES D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA
Curs 2024/2025

Període de presentació de sol·licituds : del 8 al 20 de març de 2024, ambdós inclosos.

JORNADA DE PORTES OBERTES I REUNIÓ INFORMATIVA per pares/mares i tutors legals : Dijous 14 de març, a les 19.00h.

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ :

Les sol·licituds s’han de tramitar online al web de la Generalitat de Catalunya: preinscripcio.gencat.cat. En el cas de no poder fer el tràmit online s’ha de contactar amb el centre per demanar cita dins el període de Preinscripció, que és del 8 al 20 de març de 2024.

DOCUMENTACIÓ a adjuntar en la tramitació online :

• El DNI del pare/mare/tutor/a de l’alumne/a o targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne/a, NIE o el passaport si escau.
    (Quan el domicili familiar que s’al·lega a la sol·licitud no coincideix amb el que figura al DNI, caldrà presentar una còpia del certificat de convivència de l’alumne/a on ha de constar que conviu amb el pare, mare o tutor).
  • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • TSI (Targeta sanitària individual) de l’alumne/a.
  • Carnet de vacunes o bé certificat mèdic oficial.

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS :

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi de centre de l’Institut Ridaura és 17006691, el necessitareu per indicar-lo a la sol·licitud de preinscripció.
  • Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne al Registre d’Alumnes (RALC) per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

LA NO PRESENTACIÓ EN LA FORMA ESCAIENT D’ALGUN DELS DOCUMENTS DEMANATS, DINS EL TERMINI ESTABLERT, IMPLICARÀ QUE EL CONCEPTE AFECTAT NO ES COMPUTARÀ A EFECTES D’APLICACIÓ DEL BAREM. LA FALSEDAT DE LES DADES COMPORTARÀ LA PÈRDUA DELS DRETS D’OPCIÓ DEL SOL·LICITANT.

Per qualsevol altra informació, disposeu de la GUIA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2024-2025 del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.