Oberta la preinscripció als DELF 2024

Del 4 al 15 de desembre 2023, els alumnes de francès que estiguin preparats acadèmicament, i que ho desitgin, s’han de preinscriure a les proves DELF que es duran a terme al mes d’abril 2024. Per a formalitzar aquesta preinscripció, prèvia aprovació del professorat corresponent de llengua francesa, caldrà que estudiants i famílies omplin els formularis disponibles a la web, corresponents als nivells A2 (ESO3) i B1 (ESO4), i facin el pagament corresponent, entregant tota la documentació a la Secretaria de l’institut dins aquest termini.

El Diploma d’estudis en llengua francesa o DELF és un certificat que expedeix el Ministeri d’Educació Nacional de França i que acredita oficialment el nivell en llengua francesa dels candidats estrangers de països no francòfons. Les proves són elaborades seguint l’enfocament d’acció definit pel MECR i avaluen el domini de les quatre competències lingüístiques: Comprensió Oral (CO), Comprensió Escrita (CE), Producció Escrita (PE) i Producció Oral (PO).

Per preparar les proves DELF, un cop validades les inscripcions, el Département de Langue et Littérature Françaises de l’INS Ridaura inclou l’alumnat dins d’un curs Classroom, on aquests disposen de tot el material necessari per a les seves pràctiques competencials particulars.

Us animem a certificar el vostre nivell lingüístic de francès per a obtenir un currículum acadèmic i professional més competitiu !