Preinscripció al Batxillerat 23-24

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS 2023-2024

ALUMNES ACTUALS DE L’INS RIDAURA
Els alumnes que esteu cursant 4t d’ESO al nostre centre i que voleu fer el Batxillerat també al nostre centre NO heu de fer preinscripció en línea, només heu de confirmar la vostra plaça, presencialment, a Secretaria (se us informarà del procediment a les tutories).

ALUMNES D’ALTRES CENTRES
Els alumnes que veniu d’altres centres heu de fer la preinscripció en línia. Trobareu tota la informació sobre el procediment per fer-la al següent enllaç: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/preinscriute/

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ
Del 19 al 25 d’abril 2023 : Període de presentació de sol·licituds de preinscripció i confirmacions de places.

MATRÍCULA
Del 22 de juny al 3 de juliol 2023 : Matriculació

Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per persona, però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres, modalitats i règim, sempre ordenats per ordre de preferència (la presentació de més d’una sol·licitud comporta la invalidació dels drets de prioritat que pugui correspondre).