Xerrada informativa i preinscripció al BatxiBac 23/24

Xerrada informativa per al nou alumnat i famílies

T’agrada la llengua francesa? Valores la possibilitat d’estudiar el currículum mixt de Batxillerat i Baccalauréat? Tens dubtes sobre l’itinerari acadèmic que cal seguir? Vols saber quins avantatges t’ofereix aquesta doble titulació?

Dilluns 27 de març, a les 19h, farem la reunió informativa per al nou alumnat i famílies dels estudis de doble titulació Batxillerat-Baccalauréat de l’INS Ridaura del proper curs 2023-2024. Us hi esperem!

Preinscripció obligatòria al BatxiBac

TOTS els alumnes interessats en matricular-se al BatxiBac (alumnat de l’Institut Ridaura i d’altres centres) han de fer la preinscripció presencial a la Secretaria de l’Institut. Caldrà presentar la sol·licitud degudament complimentada juntament amb :

• DNI, NIE o Passaport pare, mare o tutor/a legal i alumne/a.
  • Llibre de família.
  • TSI (Targeta sanitària).
  • Acreditació del nivell B1 de Llengua francesa (DELF o EOI) mitjançant el certificat corresponent o certificació del mateix nivell mitjançant la superació d’una prova d’accés específica, que es durà a terme amb posterioritat.

El termini de presentació presencial de tota la documentació serà del dilluns 27 al divendres 31 de març de 2023. És molt important respectar les dates, perquè per a aquests ensenyaments no s’accepten sol·licituds fora de termini.

Recordeu que en el moment de la matrícula (del 22 al 30 de juny 2023) haureu de presentar el resguard del títol de l’ESO.
Més informació a preinscripcio.gencat.cat