PREINSCRIPCIÓ AL PROGRAMA BATXIBAC 2018-2020

Termini per presentar la SOL.LICITUD de preinscripció al centre INS RIDAURA: del 2 al 4 de maig de 2018

REQUISIT D’ACCÉS: Tant els alumnes que han cursat l’ESO a l’institut Ridaura, com aquells alumnes externs que vulguin incorporar-se al nostre programa Batxibac, han d’acreditar el nivell B1 del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües. Si l’alumne/a està pendent del resultat de la prova de nivell B1, la preinscripció quedarà condicionada a la superació d’aquesta prova.

En cas de no haver-se inscrit a cap prova de nivell B1, es realitzarà una prova d’accés el dimecres, 2 de maig de 2018, a les 11:30, a la Biblioteca de l’INS Ridaura.

La prova d’accés per als alumnes que no tinguin el nivell B1 constarà de les següents parts:

COMPRENSIÓ ORAL: un document oral amb qüestions sobre el seu contingut. L’alumne el podrà escoltar dues vegades.

EXPRESSIÓ ESCRITA: constarà, d’una banda, d’un text narratiu amb preguntes de comprensió i de gramàtica, i, d’altra banda, de la redacció d’un text argumentatiu de 180 paraules tot defensant una opinió.

EXPRESSIÓ ORAL: Constarà de tres parts:

1. En primer lloc, caldrà fer una presentació d’un mateix en passat, present i futur (centres d’interès, projectes, activitats preferides, etc). Aquesta part tindrà una durada de 2 a 3 minuts.
  2. En segon lloc, caldrà dur a terme un exercici d’interacció oral (alumne/examinador) sobre una situació quotidiana. Aquesta part tindrà una durada de 4 a 5 minuts.
  3. En tercer lloc, caldrà exposar un punt de vista a partir d’un text curt. Aquesta part tindrà una durada de 3 minuts i l’alumne podrà disposar de 10 minuts per preparar-la.

Els resultats de la prova d’accés (APTE/ NO APTE) es publicaran el divendres 11 de maig.