Nova edició del Pica Lletres

Dimarts 8 de març 2022 els alumnes de 3r van participar en una nova edició del concurs Pica Lletres, que enguany  ha tingut lloc a les instal·lacions de TV Costa Brava, a S’Agaró.
Es tracta d’un concurs lingüístic on els alumnes posen a prova la seva capacitat de lletrejar correctament un seguit de paraules de dificultat creixent i de respondre preguntes relacionades amb el coneixement de la llengua. Hi vam participar amb dos equips, formats per la Judit Deulofeu, en Didac Villa i en Biel Cotet, per una banda i, per l’altra, la Paula Maruny, l’Alejandro Medina i en Pau Martín.
El programa serà retransmès per TV Costa Brava properament.