Mencions d’Honor 2021 a 2n de Batxillerat

Estem molt contents de compartir amb vosaltres que, la Marina Llano i la Marta Hugas, dues alumnes de 2n de Batxillerat de la promoció 2019-2021, van obtenir la Distinció d’Honor del Departament d’Educació per haver obtingut una nota superior a 9 sobre 10 a la fase general de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU).

Aprofitem també per informar-vos que, un any més, el 100% dels alumnes de 2n de Batxillerat que es van presentar a les proves PAU al juny 2021, i a les proves externes Batxibac 2021, van aprovar. Enhorabona a totes i a tots i moltíssima sort!!