Arrenquem La Marató 2020!

Com cada any, l’Institut Ridaura participa i col·labora amb La Marató de TV3, i aquest 2020 no serà menys!

Per a adaptar-nos a l’edició d’enguany, dedicada a la investigació contra la Covid-19, realitzarem una quina diferent a l’habitual. Els 20 lots que cada any aporten els alumnes de 1r d’ESO i tot el professorat del centre es sortejaran dins d’una jornada especial que us estem preparant per al proper 21 de desembre 2020. Del 23 de novembre a l’1 de desembre, es recolliran els productes per poder confeccionar tots els lots-paneres i del 14 al 18 de desembre tot l’alumnat podrà adquirir 10 números pel gran sorteig, per només 3€! Tota la recaptació anirà destinada íntegrament a La Marató.

Tots els alumnes, rebreu la sessió informativa a les vostres tutories i podreu veure el documental divulgatiu on la cantant i compositora Judit Neddermann fa de fil conductor, en un recorregut on coneixerem la Judit, la família Hornsveld, la Yusra i la Maria, que han viscut en primera persona o molt de prop la Covid-19. Els acompanyen dos experts en aquesta malaltia -la Dra. Magda Campins, de l’Hospital Vall d’Hebron i el Dr. Juanjo Garcia, de l’Hospital Sant Joan de Deu-, que exposen les claus del coronavirus SARS-CoV-2. Els Stay Homas, l’exitós trio musical sorgit durant el confinament i molt actiu a les xarxes socials -integrat per Klaus Stroink, Guillem Boltó i Rai Benet- i Judit Neddermann tanquen el documental amb el videoclip de la “Cançó de confinament número 6”.

Arrenquem La Marató 2020 a l’Institut Ridaura : Col·laboreu, aquesta Marató toca a tothom!