JORNADA D’ACOLLIDA D’ALUMNES DE 6è DE LA VALL D’ARO

El passat dijous, 28 de març, els alumnes de 6è de les escoles de la Vall d’Aro van visitar l’institut per tal de començar a familiaritzar-se amb el que serà el seu futur centre educatiu en l’etapa de secundària.

En aquesta edició, van poder comptar amb van uns amfitrions d’excepció, els alumnes de 1r d’ESO, que van organitzar visites guiades i activitats per tal de mostrar als futur alumnes tant les instal·lacions com algunes de les activitats del currículum de 1r d’ESO.

Prèviament, i per preparar la jornada, els alumnes de primer havien treballat un projecte de comunicació integrat sobre el text instructiu a les matèries de català, castellà, anglès, experimentals i tecnologia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *