Ja tenim un Hort-Aula de Natura al pati de l’Institut!

Ja tenim un Hort-Aula de Natura al pati de l’Institut Ridaura!

Al llarg del tercer trimestre, els alumnes de l’Aula Oberta han dissenyat i creat l’Hort-Aula de Natura de l’Institut Ridaura. Fins ara el compartíem amb l’Escola Vall d’Aro, però aquest curs hem iniciat un projecte per tenir-ne un de propi i més a prop, al pati de l’Institut.
El curs vinent acabarem de donar-li forma instal·lant el reg, posant-hi una taula, una caseta per les eines,… Volem donar gràcies al suport econòmic de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro per fer-ho possible.
Es tracta d’un projecte interdisciplinar en el marc del Pla d’Acció per a l’Educació per a la Sostenibilitat del centre on tota la comunitat educativa hi té cabuda. Animeu-vos a col·laborar-hi!