Inici de les extraescolars de l’AEE INS Ridaura

Aquesta primera setmana del mes de novembre, des de l’Associació Esportiva Escolar IES Ridaura comencem a oferir diverses activitats extraescolars. Algunes es faran al centre i d’altres a les instal·lacions on ja les duen a terme els clubs de la zona. Si esteu interessats en participar-hi, adreceu-vos al coordinador d’activitats del Pla Català de l’Esport, en Joan Pla, joanpla@insridaura.cat.

ANATOLY KARPOV CHESS ACADEMY CATALUNYA
Dies: dilluns o dimecres de 18:30h a 19:30h
Lloc: Centre Cívic Vicenç Bou
Info del club: info@chess.cat / https://www.chess.cat / 636.43.90.36 (Carlos)
Activitat gratuita les dues primeres setmanes, després s’haurà d’abonar la quota del club.

ONE UNITY DANCE STUDIO
Dia: dilluns de 15:30 a 16:45
Info: https://www.mydance.zone/oneunityds
Aquesta activitat val 20 euros al mes.

CLUB KARATE CRISTINENC
Dia: dimarts de 15:45 a 17:00
Lloc: Ins Ridaura
Sessió tipus per a les classes de l’INS Ridaura: Escalfament tradicional; Circuit. Per treballar la coordinació, i la capacitat de resistència aeròbica; Jocs de velocitat de reacció i socialització amb pilotes; Tècnica simple individual. Al lloc estàtica; Tècnica simple caminant. Grupalment; Tècnica de kata (coreografia col.lectiva); Tècniques col.laboratives de combat i defensa personal en el karate.
Aquesta activitat val 20 euros al mes.

ESCOLA DE CICLISME ATARAXIA
Dia: dijous de 15:30 a 17:00
Cal portar Bicicleta Tot Terreny
Aquesta activitat val 20 euros al mes

KORFBAL
Infantil 1r i 2n ESO
Dia : dimarts de 18h a 19h i dijous 18:15 a 19:30
Lloc: Pavelló Platja d’Aro
Aquesta activitat val 10 euros (assegurança) i després s’haurà d’abonar la quota del club.

Cadet 3r i 4t d’ESO
Dia: dimarts de 19h a 20h i dijous de 19:30 a 20:45
Lloc: Pavelló Platja d’Aro

CLUB ESPORTIU DUCS FOOTBALL
Dia: dimecres i divendres de 19:00 a 21:00
Lloc: al camp de futbol

SET SAIL COSTA BRAVA
Dia: Dissabte 6, 13, 20 i 27 novembre, de 10h a 12h.
Kayak, Windsurf, Vela lleugera i Paddle Surf (cada dissabte es realitzarà una activitat diferent)
Lloc: Port d’Aro
Preu: 80 euros les 4 sessions
Info del club: info@setsailcostabrava.com / 666.53.77.00 (Santi)

TENNIS TAULA SANTA CRISTINA
Dia: dilluns de 17h a 18h.