Informacions generals curs 17/18

L’inici de les classes serà el dijous 14 de setembre. L’horari és l’habitual, de les 8:15 a les 15:00h. Les dues primeres hores els tutors faran l’acollida dels alumnes i els informaran de les normes d’organització i funcionament de centre i del seu horari. Una vegada feta l’acollida es començaran les classes.

Recordeu que tots els alumnes que formen part del Programa Reciclatext trobaran els llibres i l’agenda escolar a la seva aula, la resta han de portar els llibres, l’agenda ja la tindran també. Tots els alumnes han de portar material per treballar (estoig, llibretes o folis).

D’altra banda, us informem també que els alumnes de 1r ESO A, 1r ESO B, 3r ESO B i 4t ESO D han de venir amb el xandall (posat o a la motxilla) perquè tenen classe d’Educació Física.

Les llistes provisionals de cada grup-classe estan penjades a l’entrada de l’institut.

Els exàmens i horaris de les recuperacions els podeu trobar en el document adjunt següent:

Horaris Recuperacions