Inauguració de l’exposició “D’art i artistes”

Acte d’inauguració de l’exposició dels treballs artístics!

Dijous 12 de maig 2022 vam inaugurar l’exposició D’art i artistes. Hi va assistir molta gent, amics, pares i mares, i també una gran representació d’alumnes. L’acte es va encetar amb unes paraules de l’alcalde, Maurici Jiménez Ruiz, i també, d’Iratxe Caño Esteban docent de la Universitat de Girona que va explicar als assistents el que podien veure en l’exposició.

D’art i artistes és una mostra dels treballs de l’alumnat de la matèria de plàstica de l’Institut Ridaura a la Biblioteca Mercè Rodoreda de Castell-Platja d’Aro on l’objectiu principal és la de mostrar, comunicar, compartir i posar en valor els treballs de l’alumnat.

En aquesta exposició us presentem exemples del treballs realitzats amb sensibilitat, tècnica, subtilesa, il·lusió i molt d’esforç.

Una mostra de treballs entesa com a resultat d’un llarg procés realitzat al llarg del curs i, tot un exemple de CREATIVITAT en majúscules.

Gràcies a tots als que hi vàreu ser!!!

Activitat coordinada per Meritxell Sanglas i Paula Valero