Homenatge a les víctimes del nazisme de la Vall d’Aro

El passat 5 de maig de 2023, alguns alumnes, en representació de tot 4t d’ESO, van assistir a l’acte d’homenatge a les persones de la Vall d’Aro que van morir als camps de concentració nazis de Mathausen-Gusen. Aquest acte forma part del projecte “Construint una història amb memòria”, al qual van participar també els instituts de Sant Feliu de Guíxols conjuntament amb el Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols.

Podeu veure el vídeo al qual han col·laborat els alumnes de 4t d’ESO a Història en aquest ENLLAÇ.