Gran Quina Ridaura 2022

Aquest dimecres 21 de desembre 2022 s’ha dut a terme la Gran Quina Ridaura amb tot l’alumnat de 1r a 4t d’ESO on s’han pogut lliurar totes les paneres que s’han confeccionat les darreres setmanes. La xifra de recaptació ha estat de 1.484€ que s’han donat íntegrament a La Marató de TV3, enguany dedicada a la investigació de les malalties cardiovasculars.

La jornada s’ha completat amb algunes actuacions de l’alumnat i amb una xocolatada, gentilesa de l’AFA INS Ridaura. També s’ha fet entrega dels premis del “Concurs de decoració de Nadal” on l’AFA, que actuava com a jurat, ha guardonat les aules de 1rB, 2nB, 3rD, 4tB, Projecte Ridaura, SIEI, Aula Oberta i AIS (podeu veure totes les imatges al Facebook i a l’Instagram de l’institut).

Visca la solidaritat! Bones festes!